2012. július 13., péntek

Ma nagyon rossz napom volt. Tudjátok az az igazi ba*ameg mindenki. Felkeltem 11-kor, reggeli-ebédeltem. Majd egy kávé mellett gondoltam elolvasom az e-maileket, és befejezem a tegnapi rendrakást a melók közt. Jó sok új mappa született tegnap a gépem C: partícióján, mert az asztalomon dolgozok és nap végén mentek külső HDD-re általában. Régóta nem voltak gondok a jó öreg lapossal, szóval tegnap ezt a lépést kihagytam. Nem is lett volna ezzel semmi gond, ha nem gondolja úgy, hogy ma reggel nem fog bekapcsolni. 

Sok bazdmegelés, és újraindítgatás után gondolkodtam hogy mi a francot csinálhattam másképp mint eddig. Tuti én vagyok a hülye, nem a gép. Nem bírtam rájönni. Beletörődve a vereségbe igyekeztem menteni a menthetőt. Windows CD, javítás. Nem lehet javítani, csak akkor enged ha rendszerből indítod el, amivel ugye az a gond hogy nem kapcsol be. Rendszer visszaállítás, nem lehet, mert nem csinált tegnap visszaállítási pontot, pedig az a vicc hogy tegnap frissítéseket is töltött le ezen folyamat után pedig automatikusan csinál egy pontot, most pont nem. Maradt a formázás, és újratelepítés, amivel meg az a gond hogy tegnap azért elég sokat dolgoztam a beépített HDD-re.

A vérnyomásom a kávé mellett még az növelte, hogy egy röpke rendszer teszt után (mert hogy ilyet felajánl a telepítő) ráfogta hogy hardver hiba van a dologban, méghozzá a vincseszterem. Mondom de jó, hát most úgy is olyan "olcsók". Persze hitetlenkedtem, egyik napról a másikra, egy zárt rendszerben nem mennek tönkre vincseszterek. Elegáns megoldás a Microsofttól ez a mutogatás.

A megoldás valahogy így nézett ki: aksi ki, csavarok ki, fedél le, whinchester ki. Külső tárhely csavarjai ki, külső HDD ki, számítógépé be. Öcsém laptopjába bedug, tökéletesen működik, mentés egy másik asztali HDD-re. Ugyan ez visszafelé, be az én gépembe, megint semmi. Jó akkor az adatok már megvannak, újrarakom és csókolom. Ekkor lehetett úgy délután három óra. Hat órakor már tudtam internetezni. És most 23:43-kor ikszeltem ki az utolsó installert. Mondtam már hogy gyűlölöm a windows-t? Az a baj az egész microsofttal, hogy ahhoz hasonló munkát végeznek, mintha a kőművesek házat építenének, malter nélkül, de azért a végén megpróbálják beletömködni- belecsurgatni az anyagot, csak a tégla repedéseiben megakad meg aztán a tetőt is le kell szedni. Körbejárta a világot az összes elbénázott termékbemutatójuk, köztük a kedvenc win98 bemutatása is, ahol kapnak egy szép kékhalált élő adásban, nem hiszem el hogy ebből nem tanulnak.

A Windows 7 Ultimate bolti ára úgy 40 ezer forint körül mozog, ki a f*sznak éri ez meg?

Ahogy elnézem nem csak nekem volt egyébként szar napom, az AMI-ban dolgozók is hasonlókat élhettek át. Link

Belegondolva az egész hetem elég szerencsétlenül sikerült, kezdetnek eltört a gitáromon egy apró műanyag darabocska, de végül sikerült megragasztani. A kedves Dékán urak is elutasították a koleszom. Ma meg ez. Habár végül mindenre találtam megoldást, a szállásra még nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!