2012. augusztus 31., péntek

Így ni! Most már rend van. Kezdett az agyamra menni, hogy a fiókomban minden csúszkál össze-vissza ezért nekirontottam egy micro-kartonnak és elválasztottam a tárgyakat egymástól. Hozzáteszem, most már sokkal boldogabb vagyok. Pláne, hogy végül nem kaptam koleszt. Sokat kellett háborúznom, hogy egyáltalán reagáljanak valamit az e-mailjeimre. Viszont legalább van albérlet ahol lakhatok néhány osztálytársammal. Igazából ez nem is rossz hír, mert sokkal szívesebben élek velük, mint mondjuk kedves erdész firmákkal. Csak, hát bírni kell lóvéval.

Csináltam egy A4-esnél valamivel kisebb füzetet, hogy majd jól tele írom.
A leeső darab pedig pont belefér az Artpen dobozába. Úgy döntöttem az
lesz a még kisebb karakter füzetem.

Újfent jó hír, hogy leapadt a duzzanat a
lábamról, így már tudok cipőt felvenni.
Voltam orvosnál is, azt mondta csak egy
béna égés volt ez, semmi komoly.

Úgy várom a hétfőt mint más a karácsonyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!